ROKLÆR ==> OBS! Nytt salgsvindu for 2019

Nytt salgsvindu i perioden mellom 1.februar og 21. februar 2019

Det er viktig at alle får bestilt før 21.februar 2019 da salgsvinduet stenger. Det er ca 5 uker leveringstid, men jo tidligere dere bestiller desto raskere kan tøyet bli levert.

Toll og mva vil / kan bli lagt til på varene da fakturaen kommer rett fra leverandør / transportør?

Med ro-hilsen fra

Styret

==================================================================================================

I flere år har Stavanger Roklub brukt Godfrey i England som leverandør til klubbtøy & treningsklær. De leverer high-tech funksjonsklær med passform og detaljer spesielt tilrettelagt for roing. MADE in Nottingham, ENGLAND. I tillegg kommer klærne i klubbens farger, samt vimpel og skrift.

For å ro regatta, skal lagene være likt kledd i klubbens farger, og rodrakten skal være godkjent av Norges Roforbund. For nybegynnere håndheves dette ikke så strengt, men etter hvert ser dommere på det, og lagene kan få gule kort hvis de ikke stiller med riktig drakt. Vi anbefaler derfor alle aktive roere å anskaffe i hvert fall én rodrakt.

I tillegg kan det være en fordel å ha flere klær enn kun rodrakten - spesielt med tanke på norsk sommervær. Her kan en langermet trøye og lang bukse være en fin sak å ha. En pustende regnfrakk for roing er også et praktisk klesplagg for Vestlandet. En vest er kjempebra for å trene i eller å ha på under oppvarming til regatta. Et prøveeksemplar henger i klubben. Husk at en vest for roing er annerledes enn den Bjørn Dæhli-vesten du får kjøpt hos XXL. Vester for roing er vindtett på ryggen og puster foran, mens ski-/løpe-/sykkel-vester puster bak og er tett foran.

Forslaget til anskaffelse er:

• Custom Hybrid AIO (rodrakt, herrer) / Custom Hybrid Racerback AIO (rodrakt, damer),
  • Performance Tee LS Stripe-white (langarm trøye),
  • Performance Leggings (lang bukse),
  • Custom G2 Splash Jacket (regnjakke) og
  • Custom Mazu Gilet (vest).

Det er kun rodrakten roere bør ha med til regatta. Resten er frivillig, men veldig greit å ha når man etter hvert bruker mye tid på rotrening.

For å bestille, kan dere gå inn på internettsiden til Godfrey's http://godfrey.co.uk/club/stavangerrk og velge det dere vil ha. Dere betaler med kort.

Hvis du skriver Stavanger Roklub i "find your club" feltet, så finner du hele kolleksjonen.

bunn Webdesign